Browsing by Subject CONSUMIDORES


???browse.nav.jump.subject???
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Showing results 1 to 20 of 21  next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
cincuenta-cinco-años-sanción.jpg2022A cincuenta y cinco años de la sanción de la ley de segurosCompiani, María Fabiana ; Colombo, María Celeste ; Sobrino, Waldo ; Vázquez Ferreyra, Roberto A. 
doc.pdf.jpg2016Acciones de clase y derechos del consumidor : análisis del derecho argentino y legislaciones comparadasMorenate, Gonzalo Andrés 
application-hedonic-dynamics-using.pdf.jpg2016Application of hedonic dynamics using multiplesip temporal-liking and facial expression for evaluation of a new beverageRocha Parra, Diego F. ; Chirife, Jorge ; Zamora, María Clara ; García Burgos, David ; Munsch, Simone 
thumb.jpg.jpg2018Argentina : enforcement and effectiveness of consumer lawAberastury, Pedro ; Sacristán, Estela B. 
concepto-alcances-vulnerabilidad.pdf.jpg2022Concepto y alcances de la vulnerabilidad patrimonial en el ordenamiento jurídico argentinoLafferrière, Jorge Nicolás 
consumer-ethics-global-economy.pdf.jpg2021Consumer ethics in a global economy : how buying here causes injustice there Daniel K. Finn Washington D. C. – Georgetown University Press, 2019 ISBN: 9781626166974Hoevel, Carlos 
consumers-aceptance-high-polyphenol.pdf.jpg2014Consumers' acceptance of a high-polyphenol yerba mate / black currant beverage: effect of repeated tastingOrjuela Palacio, J. M. ; Zamora, María Clara ; Lanari, M. C. 
consumidor-digital.pdf.jpg2022Consumidor digitalHernández, Carlos A. ; Mutiliengo, María Victoria ; Quaglia, Marcelo ; Raschetti, Franco ; Verdura, Sergio W. 
could-time-intensity-trained.pdf.jpg2015Could time-intensity by a trained panel be replaced with a progressive profile done by consumers? A case on chewing-gumGalmarini, Mara Virginia ; Symoneaux, R. ; Visalli, Michel ; Zamora, María Clara ; Schlich, Pascal 
customer-insight-manzuoli.pdf.jpg2015Customer insightManzuoli, Juan Pablo 
e-fectivo-instrumento.pdf.jpg2001E-fectivo: un instrumento para realizar pagos electrónicos en InternetMolinari, Ángel Ernesto 
herramientas-basicas-consumidor-manzuoli.pdf.jpg2016Herramientas básicas para interpretar el comportamiento del consumidorManzuoli, Juan Pablo 
influence-information-gender-emotional.pdf.jpg2015Influence of information, gender and emotional status for detecting small differences in the acceptance of a new healthy beverageRocha Parra, Diego F. ; Galmarini, Mara Virginia ; Chirife, Jorge ; Zamora, María Clara 
informe-economia-instituciones-03-2013.pdf.jpg2013Informe de Economía e InstitucionesDel Tedesco Lins, María Antonieta ; Riva, Ignacio M. de la ; Sabbioni, Guillermo ; Esteban, Claudia A. 
legitimación-procesal-asociaciones.pdf.jpg2022Legitimación procesal de las asociaciones de consumidoresRaschetti, Franco 
prudentia46.pdf.jpg1998Prudentia Iuris, 1998, n° 46 (número completo)Punte, Roberto Antonio ; Galli, Carlos Alberto ; González Garaño, Magdalena ; Marchesini, Dardo G. I. ; Maiorano, Jorge Luis ; Carballo, Marita ; Luro, Ana María ; Lazzari, Ángela P. de ; Dri, María Susana 
respondet-engagement-task-effects.pdf.jpg2013Respondent engagement and task complexity effects in stated choice experimentsBonoli Escobar, Mariano ; Volpe, Juan Ignacio ; Mosca, Johana ; Picasso, Emilio 
static-dynamic-liking-gum.pdf.jpg2014Static vs. dynamic liking in chewing gum : a new approach using a background task and a natural settingGalmarini, Mara Virginia ; Symoneaux, R. ; Visalli, Michel ; Zamora, María Clara ; Schlich, Pascal 
transacciones-web-formas-intermediacion.pdf.jpg2008Transacciones en la Web : ¿nuevas formas de intermediación?Parselis, Martín ; Nahirñak, Paula 
understanding-apple-consumers-expectations.pdf.jpg2012Understanding apple consumers' expectations in terms of likes and dislikes : use of comment analysis in a cross-cultural studyGalmarini, Mara Virginia ; Symoneaux, R. ; Chollet, S. ; Zamora, María Clara