Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repositorio.uca.edu.ar/handle/123456789/9536
Título : | Bridging Cultures Nº 4, 2019 (número completo) | Palabras clave : | ENSEÑANZA DEL INGLES; LENGUA; ANALISIS DEL DISCURSO; SEMANTICA; DERECHO; TRADUCCION | Fecha de publicación : | 2019 | Editorial : | Universidad Católica Argentina. Facultad de Filosofía y Letras. Departamento de Lenguas | Cita : | Bridging Cultures [en línea]. Universidad Católica Argentina. Facultad de Filosofía y Letras. Departamento de Lenguas. 2019, 4 (4). Disponible en: https://repositorio.uca.edu.ar/handle/123456789/9536 | Tabla de contenidos: | Contenido: The challenges of designing a textual corpus to develop translation students’ academic literacy / Paula Liendo ; Stella Maris Maluenda ; Norma Maure ; Silvia Vallejos -- The role of memory in the english as a second language classroom / Julieta Rodegher -- El problema semántico de los emoticones : una perspectiva legal / Leandro Ezequiel Fusco -- Revivir el interés en las aulas / Verónica Miriam Dawidowich -- The discourse of law : an analysis of the TV series How to Get Away with Murder / Sofía Victoria Zanutti -- The analysis of a choir as a discourse community / Farah Ema Veiravé | URI : | https://repositorio.uca.edu.ar/handle/123456789/9536 | ISSN : | 2525-1791 | Disciplina: | LENGUA | Derechos: | Acceso abierto |
Appears in Collections: | BC - 2019 nro. 04 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
bridging-cultures4.pdf | 1,64 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open | |
bridging-cultures4.jpg | 6,42 kB | JPEG | ![]() View/Open |
Page view(s)
76
checked on Aug 11, 2022
Download(s)
152
checked on Aug 11, 2022
Google ScholarTM
Check
This item is licensed under a Creative Commons License