Publicaciones con filiación UCA en el Repositorio
(Otros)

Refinado Por:
Fecha publicado:  [2020 TO 2024]

Resultados 1-7 de 7.

Vista previaFecha de publicaciónTítuloAutor(es)
1associations-between-personal-style.pdf.jpg2023Associations between the personal style of the therapist, empathy and theory of mind among Argentine psychotherapistsTabullo, Ángel Javier ; Casari, Leandro M. ; Putrino, Natalia 
2fundamental-role-memory-systems.pdf.jpg2023The fundamental role of memory systems in children’s writing skillsMoreno, Cecilia Beatriz ; Tabullo, Ángel Javier 
3reading-comprehension-undergraduates.pdf.jpg2023Reading comprehension in undergraduates during the COVID-19 pandemic: associations with executive function difficulties, reading habits and screen timesTabullo, Ángel Javier ; Chiófalo, María Florencia ; Wainselboim, Alejandro Javier 
4early-language-outcomes-argentinean.pdf.jpg2022Early language outcomes in Argentinean toddlers : associations with home literacy, screen exposure and joint media engagementMedawar, Julieta ; Tabullo, Ángel Javier ; Gago Galvagno, Lucas G. 
5comprensión-textos-expositivos.pdf.jpg2022La comprensión de textos expositivos y narrativos y su relación con el vocabulario: la eficacia lectora y el control inhibitorio en niños de cuarto gradoTabullo, Ángel Javier ; Wainselboim, Alejandro ; París, Luis A. 
6efectos-dificultades-funcionamiento.pdf.jpg2022Efectos de las dificultades en el funcionamiento ejecutivo sobre la comprensión de textos en niños de primariaCanet Juric, Lorena ; Tabullo, Ángel Javier ; Gros, Carolina Rocío ; Galli, Juan Ignacio ; Andrés, María Laura ; García Coni, Ana 
7associations-between-reading-comprehension.pdf.jpg2020Associations between reading, comprehension, print exposure, executive functions and academic achievement in argentinean university studentsTabullo, Ángel Javier ; Pithod, Manuel ; Moreno, Cecilia Beatriz