Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.uca.edu.ar/handle/123456789/8984
Título : EAP in multi-discipline classes : an experience
Autor : Beltramino, Florencia 
Palabras clave : EDUCACION SUPERIORENSEÑANZA DE IDIOMASLENGUA INGLESALINGÜISTICA
Fecha de publicación : 2019
Editorial : Federación Argentina de Asociaciones de Profesores de Inglés
Cita : Beltramino, F. EAP in multi-discipline classes : an experience [en línea]. Argentinian Journal of Applied Linguistics. 2019, 7 (1). Disponible en: https://repositorio.uca.edu.ar/handle/123456789/8984
Resumen : Abstract: This article will share how a non-curriculum-planned English for Academic Purposes (EAP) approach was designed, sneaked in, instrumented and assessed in an English for General Purposes (EGP) undergraduate course in a multi-discipline class at undergraduate level in Argentina.
Resumen: Este artículo comparte la manera en que se diseñó un enfoque no planificado para inglés con fines académicos, y cómo fue incluido, implementado, y evaluado en un curso universitario de inglés con fines generales en una clase multi-disciplinaria en Argentina.
Cobertura Espacial: Argentina
URI : https://repositorio.uca.edu.ar/handle/123456789/8984
ISSN : 2314-3576 (on line)
Disciplina: LENGUA
Derechos: Acceso abierto
Appears in Collections:Artículos

Files in This Item:
File Description SizeFormat
eap-multi-discipline-classes.pdf143,38 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record

Page view(s)

11
checked on Jan 21, 2020

Google ScholarTM

Check



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons