Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.uca.edu.ar/handle/123456789/7122
Título : Challenges to the future of media
Autor : Norton, Will 
Palabras clave : MEDIOS DE COMUNICACION DE MASASTEORIA DE LA COMUNICACION
Fecha de publicación : 2009
Editorial : EDUCA
Universidad Católica Argentina. Instituto de Comunicación Social, Periodismo y Publicidad
Cita : Norton, W. (2009). Challenges to the future of media [versión electrónica], Ecos de la comunicación, 2(2). Disponible en: https://repositorio.uca.edu.ar/handle/123456789/7122
Resumen : El autor discute los desafíos de los medios de comunicación dando en, primer lugar, la perspectiva sobre los medios del Warren Buffett, para luego ofrecer un resumen sobre los medios antes de observar las ideas básicas que sostiene Rupert Murdoch. Finalmente, explica comentarios de Yochai Benkler, Jack N. y del profesor de Lilian R. Berkman para Entrepreneurial Legal Studies de Harvard Law School.
The dean of the Meek School of Journalism and New Media at The University of Mississippi discusses media challenges by first giving Warren Buffett's perspective on media, then an overall summary on media before noting the basic ideas Rupert Murdoch has asserted. Finally, he explains comments from Yochai Benkler, Jack N. and Lillian R. Berkman Professor for Entrepreneurial Legal Studies at Harvard Law School.
URI : https://repositorio.uca.edu.ar/handle/123456789/7122
Disciplina: COMUNICACION
Derechos: Acceso Abierto
Appears in Collections:ECOS - 2009 Año 2 nro. 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat
challenges-to-the-future-of-media.pdf159,09 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record

Page view(s)

33
checked on Jun 16, 2021

Download(s)

8
checked on Jun 16, 2021

Google ScholarTM

Check



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons