RdP - 2022 Vol. 18 nro. 35 : [9] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 9 of 9
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
cover_issue_428_es_AR.png.jpg2022Revista de Psicología Vol. 18, Nº 35, 2022 (número completo)
cover_issue_428_es_AR.png.jpg2022¿Qué entienden por Resiliencia los padres? : concepto y definición respecto a sus hijos en etapa prepuberalMontt Steffens, María Elena ; Halpern Gasman, Muriel ; Larraguibel Quiroz, Marcela ; Rojas Andrade, Rodrigo ; Aldunate Castillo, Consuelo 
cover_issue_428_es_AR.png.jpg2022Educación y sentido : aproximaciones a una revisión sistemática desde la logoterapia y el análisis existencialDi Marco, María Elisa ; Gottfried, Andrés ; Difabio de Anglat, Hilda 
cover_issue_428_es_AR.png.jpg2022Psychometric properties of the PSQ-OP and PSQ-ORG in Puerto RicoDelgado Ramos, Alexander ; Vélez Vega, Abner 
cover_issue_428_es_AR.png.jpg2022Feeding difficulties in premature and full term children : a comparison between agesHauser, Maria Paulina ; Taborda, Alejandra ; Oiberman, Alicia Juana 
cover_issue_428_es_AR.png.jpg2022La imaginación y sus vínculos con la creatividad : un análisis teórico desde la psicología del desarrolloMareovich, Florencia 
cover_issue_428_es_AR.png.jpg2022Alexander, P.A. (2020). What research has revealed about readers’ struggles with comprehension in the digital age : moving beyond the phonics versus whole language debate. Reading Research Quarterly, 55(S1), S89– S97Capurro, Martina 
cover_issue_428_es_AR.png.jpg2022Vázquez-Cano, E. (2021). Diseño de Unidades Didácticas en Primaria, Secundaria y Bachillerato. Octaedro EditorialFlores Bravo, Ivonnia Marcela 
cover_issue_428_es_AR.png.jpg2022Resett, S. (2021). ¿Aulas peligrosas? Qué es el bullying, el cyberbullying y qué podemos hacer. Ediciones LogosOñate, María Emilia 
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 9 of 9